gruto, prace nad wprowadzeniem systemu DAB+ w Polsce dopiero trwają. Gdzieś czytałem, że wyłączenie sygnału analogowego planowane jest na 2020 rok - chyba, że Unia coś wymyśli jak było w przypadku telewizji.
Kontrolka ilości płynu chłodzącego
Zwiń
X
-
Kontrolka ilości płynu chłodzącego
Witam. Temat był juz nie raz poruszany, ale u mnie ten problem jest chyba bardziej skomplikowany. A teraz do rzeczy:
Miesiąc temu, w czasie jazdy zapaliła mi się kontrolka małej ilości płynu chłodzącego w zbiorniczku. Nie miałem ochoty bawić się w czyszczenie tych elektrod tylko wymieniłem zbiorniczek na nowy, zakupiony w aso. Po miesiącu temat wrócił. Najpierw po przejechaniu paru kilometrów zapalła sie ta kontrolka, ale po zgaszeniu i uruchomieniu silnika było ok. Teraz od 3 dni problem pojawia się juz po odpaleniu silnika i za nic nie chce zgasnąć.
Skrobałem te elektrody, dolewałem płynu powyżej max, odessałem płyn ze zbiorniczka i nalałem świeżego gotowca G12 żeby wykluczyć ewentualny problem z płynem.
Czy ktoś może mi powiedzieć jaki jest schemat elektryki tego czujnika? Czy przez coś jeszcze przechodzi ta instalacja? Zwieranie wtyczki też nic nie daje, a badanie miernikiem czujnika na przepływność prądu też nic nie daje. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć sam czujnik nie działa na zasadzie zwarcia/rozwarcia tylko mierzy oporność.
Jako ostateczność rozważam wizytę w ASO, ale wolałbym tego uniknąć ponieważ w poszukiwaniu rozwiązania zapewne wymienią pół samochodu wystawiając na koniec meeeega fakturę.
Będę wdzięczny za okazaną pomoc w rozwiązaniu problemu.O czarnulę dba Robekcool http://www.k-mot.pl/page7.php
Graty i płyny ustrojowe zapewnia Kondzio http://www.oilspa.pl/
-
-
Świece wymienione 3 tygodnie temu. Na kompie błędów brak.O czarnulę dba Robekcool http://www.k-mot.pl/page7.php
Graty i płyny ustrojowe zapewnia Kondzio http://www.oilspa.pl/
Komentarz
-
-
pancur, co ty pieprzysz :?: :shock:
Jamilko, czujnik jest podłączony bezpośrednio pod licznik
jak zwierasz wtyczkę i nic się nie dzieje, znaczy, że wiązka jest gdzieś przetarta
wyjmij licznik i sprawdź przy nim przewód liliowo/czerwony, czy ma przejście do wryczki czujnika->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Krzynol, chyba miałeś rację. Póki co licznika nie wyciągnąłem, ale parę razy przywaliłem od góry w deskę i jakoś o dziwo problem zniknął. Pewnie tylko na chwilę, ale jakoś nie mam weny do wyciągania licznika. Przynajmniej już wiem, że to nie zbiorniczek bo przecież jest nowy.
Dzięki wielkie za wskazówki!O czarnulę dba Robekcool http://www.k-mot.pl/page7.php
Graty i płyny ustrojowe zapewnia Kondzio http://www.oilspa.pl/
Komentarz
-
Komentarz